اهمیت تبلیغات در کسب و کار برای رونق و سود بیشتر

اهمیت تبلیغات در کسب و کار برای رونق و سود بیشتر

محاسن تبلیغات اینترنتی در موفقیت شغلی

  • ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
  • تبلیغات
  • ۳۱۳۰

اصناف و مشاغل کوچک و متوسط واقعا نیاز به درک اهمیت استراتژی های تبلیغاتی و بازاریابی برای فروش دارند. روش های بازاریابی به رشد کسب و کارهای شما کمک می کنند.
با بهینه سازی مهارتهای کارکنان و سهامداران کسب خود، شما می توانید با روش های خلاقانه برای افزایش فروش و خدمات به مشتریان، رشد کنید. استراتژی های هدفمند تبلیغاتی و بازاریابی دست به دست، بازاریابی نام تجاری یا محصول و خدمات شما، می تواند شامل ابعاد مختلف تولید و عرضه، و رواج و فروش محصولات به مشتریان باشد. تبلیغات یک شاخصه مهم در قرار دادن و ارائه ی کیفیت محصول یا سرویس به مشتریان است. با طراحی خوب و روشمند تبلیغاتی موفقیت بلند مدت، مشتریان بیشتر و رونق اقتصادی و اطمینان از سودآوری اصناف را تضمین می کنید.

 


نقش تبلیغات در فروش و درامد زایی :

تبلیغات به کسب و کار شما کمک می کند تا با روشمند ترین و بهترین راه به مشتریان بیشتر برسیم. تبلیغات می تواند با انواع مختلف و رسانه های مختلف انجام شود، با استفاده از استراتژی های بازاریابی مختلف برای جلب نظر مشتریان. تبلیغات با برقراری ارتباط، پیام نام تجاری و صنفی شما را از طریق پلت فرم های مختلف مثل تلویزیون و رادیو،  سامانه اطلاعات مشاغل جاب اینفو که یک تبلیغ ارزان است ، انواع رسانه های خرید، تابلوهای و بنرهای تبلیغاتی، مجلات ژورنال ها و رسانه های اجتماعی به مشتری می رساند.
تبلیغات در واقع، صدای واحد کمپانی شماست که شما آن را به خارج برای مشتریان می فرستید برای اینکه آنها موجودیت شما را بشناسند و بدانند که هستید و به عبارتی یعنی دیده شدن.
اگر تبلیغات نباشد ،شما و نام تجاری شما یا سرویس شما، قادر نخواهد بود توجه و نظر مشتریان پیشین را جلب کند. اهداف از پیش مشخص شده از وجوب آگاهی در مورد نام تجاری و محصولات در میان مشتریان، شامل بهتر شدن در سهم بازار، افزایش مشتریان و درامد در حال رشد، است. نوع روش و یا پلت فرم رسانه شما، نقش بزرگی در بهینه سازی و ایجاد پیغام های شما و کمک به شما برای رسیدن به اهداف کسب و کارتان ایفا خواهد کرد.
مزایا: به عنوان یک نمونه از نتیجه از تبلیغات، مشتریان از محصولات جدید یا اقل آن در مورد موجودیت آنها آگاه می شوند. این  کمک تان می کند عرضه بیشتری روی محصولات جدید داشته باشید تا نظر یک بخش جدید از بازار را جلب نمایید. این به کمپانی ها اطلاعات و دیتای کمی و کیفیتی می دهد که امکان دارد  برای گروه های آینده برای هدف قرار دادن مخاطبان استفاده شود.
عنصر تبلیغات یک حقیقت مهم و ضروری است و یک ابزار اثر بخش که مورد استفاده قرار می گیرد و توسط مشاغل ، چه بزرگ و چه کوچک برای ایجاد آگاهی و جلب نظر مشتریان برای خرید محصول و خدمات شما، پس بدون تبلیغات مناسب، و موثر، کسب و کار شما ممکن است راکد بماند و تولید سود به دلیل کم دیده شدن در بازار، سخت باشد. اینجاست که رقبای شما گوی سبقت را از شما می ربایند.
اگر استراتژی تبلیغاتی و بازاریابی و فروش ضعیف ساخت یافته شده باشد، ممکن است در هدف جذب مخاطبان واقعی موفق ظاهر نشوید. داشتن یک پلان و روش موثر و طرح بازاریابی کامل می تواند به شما کمک کند مصرف کنندگان در بازار را شناسایی کرده و راه حل های مناسب برای شما و مشتریان شما عرضه می کند.
در حالی که استراتژی تبلیغاتی مهم است، بازاریابان و بیزینس من ها بایستی چند حوزه در برنامه های کاری خود را در نظر داشته باشند. این ضروری و واجب است که کسب و کارها از ابزارهای رسانه ای درست استفاده می کنند تا مشتریان خود را هدف فعالیت و کسب خود قرار دهند، اما این روزها که شبکه های اجتماعی ابزارهای موثری روی پلت فرم آنلاین هستند، استراتژی های تبلیغاتی نیاز به فرارفتن از رادیو و تلویزیون و چاپ دارد که نا گفته نماند بسیار هم گران قیمت هستند.

تبلیغات اینترنتی به استفاده از اینترنت به عنوان یک کانال و وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات در محیط وب و اپلیکیشن اشاره دارد. در تعریفی دیگر، تبلیغات اینترنتی را نمایش دادن نامها وعلائم تجاری، شعارها و گفتمان ها و تصاویر تبلیغاتی در سایتها (پایگاههای) پربیننده اینترنت مثل سامانه اطلاعات مشاغل جاب اینفو، به نحوی که به تحقق اهداف تبلیغات کمک نماید، بیان می کنند. شما نیز می توانید در وبسایت های پربازدید همچون جاب اینفو تبلیغات خود را قرار دهید، و برای بهتر دیده شدن کسب و کارتان اقدام کنید. چرا که بر اساس آمارها، 44 میلیون کاربر اینترنت در کشور وجود دارد که هم اکنون شما یکی از همان ها هستید. و امروزه شاید بتوان گفت بدون اینترنت ، خیلی ها احساس می کنند چیزی را کم دارند.

در یک فرایند تهیه و اجرای تبلیغات اینترنتی، شرکتهای تبلیغاتی، ناشران اینترنتی، تبلیغ‌دهندگان (سازمانها و شرکتهای تولیدی و خدماتی) همه درگیرند.

 

تاریخچه تبلیغات اینترنتی از کجا شروع شد

تبلیغات اینترنتی برای اولین بار و بصورت بنر در ۲۷ اکتبر سال ۱۹۹۴ و در سایت هات وایر نمایش داده شد. زمانی که هات وایر متوجه شد که برای تبلیغات می‌بایست فضای محدودی را در نظر گرفت، بنرهای تبلیغاتی بوجود آمدند. در آن زمان ۱۴ طراح تبلیغاتی مبلغی معادل ۳۰،۰۰۰ دلار برای نمایش ۱۲ هفته‌ای تبلیغات خود پرداختند (کای و مداف ۱۹۹۹). در سال ۱۹۹۵ وب بعنوان رسانه‌ای عمومی پذیرفته شد. شرکت سان میکروسیستم در این سال زبان جاوا را به عموم عرضه کرد. در سال ۱۹۹۶ الدزموبیل۵ اولین اتاق گفتگوی تجاری را راه اندازی نمود.

 

روند تبلیغات اینترنتی در دنیا به چه سمت و سویی می رود

 تبلیغات اینترنتی از زمان پیدایش (سال ۱۹۹۴) تا سال ۲۰۰۷ شاهد رشد بسیار زیادی بوده‌است. بطوریکه حجم درآمد تبلیغات اینترنتی از رقم ۲۶۷ میلیون دلار در سال ۱۹۹۶ به رقم ۱۳۰۸۷ میلیون دلار در سال ۲۰۰۷ رسیده‌است. ولی در بین سالهای ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ این صنعت شاهد رشد منفی بوده‌است. روند رشد در سال ۲۰۰۳ تغییر جهت داده و دوباره شاهد رشد مثبتی در این صنعت می‌باشیم.

 

تبلیغات اینترنتی در ایران چگونه جواب می دهد

پیش آمده که مدیران شرکت‌ها در مورد موفقیت تبلیغات اینترنتی در ایران (به دلیل کند بودن روند IT نسبت به سایر کشور‌های دنیا) اظهار شک و تردید کرده‌اند و بازخورد این صنعت تبلیغاتی را قابل مقایسه با آنچه در سایر کشور‌های دنیا وجود دارد نمی‌دانند. اگر مدل روند ورود تکنولوژی در ایران را بررسی کنیم، متوجه خواهیم شد که نتایج دقیقا همانند سایر کشورهاست اما با اندکی تاخیر. به عبارت دیگر تلویزیون هم در ایران همانند سایر کشورها محبوب شد اما با تاخیر. برای اینترنت هم این وضع اتفاق افتاده‌ است. به زودی شاهد این خواهیم بود که مدیران دیگر نخواهند پرسید که آیا تبلیغات اینترنتی موثر است یا نه. با وجود آنکه اینترنت و فرهنگ و نیازهای وابسته به آن در ایران دیرتر از سایر کشور‌ها وارد شده ولی به دلیل جوان بودن جامعه ایرانی با گامهای بسیار سریع تری در حال پیشرفت می‌باشد.

 

چرا تبلیغات اینترنتی در رونق کسب کار اهمیت دارد؟

امروزه، اغلب مردم زمان بسیار زیادی را در محیط کار , منزل و یا در حین تفریح در برابر صفحات مانیتور کامپیوتر یا دستگاههای هوشمند مبایل و تبلت در حال استفاده از اینترنت می گذرانند. همچنان که شبکه های اجتماعی جایگزین دیدار های و ملاقات های رو در رو با دوستان می شود، و جستجو برای اطلاعات بصورت آنلاین بجای جستجو در کتاب ها تبدیل به چیزی عادی و روزمره شده است استفاده کنندگان از تبلیغات هم توانایی بالقوه بسیار زیادی برای بازاریابی و تبلیغات محصولات و خدمات مختلف در فضای آنلاین و اینترنت می بینند. زمانی که از واژه تبلیغات اینترنتی استفاده می کنیم، این موضوع شامل موارد زیادی از جمله ایمیل مارکتینگ، بنرهای تبلیغاتی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در وب سایتها مانند سامانه اطلاعات مشاغل جاب اینفو ، تبلیغات پاپ آپ و تبلیغات نوتیفکیشن می شود.

 

 از مزایای تبلیغات در فضای اینترنت چیست  و چرا باید از تبلیغات اینترنتی به راحتی نگذریم؟

۱دسترسی گسترده به اینترنت برای تبلیغات اینترنتی

    زمانی که صحبت از دسترسی گسترده می شود، هیچ رسانه ای حتی روزنامه ها و مجلات توان مقاومت در برابر اینترنت را ندارد. از طریق انجام فعالیت بازاریابی آنلاین محصولات، یک تولید کننده در بخشی از جهان قادر به پیدا کردن مشتری برای محصولات خود در گوشه ای دیگر از این کره خاکی می باشد. این شیوه تمام مرزها و محدودیت های دیگر رسانه ها را از بین برده است. این که هر کسی، چه کسب و کارهای کوچک و چه بزرگ قادر به افزایش میزان فروش خود با استفاده از آن می باشد، بدون شک یکی از بزرگترین و بدیهی ترین مزایای آن به حساب می آید.

 

۲هدفمندی در تبلیغات اینترنتی

    در فضای اینترنت، شما با وبسایت های و یا کانال های تلگرامی و ... مواجه می شوید که در حال خدمت رسانی به گروهی خاص از مشتریان و بازدید کنندگان می باشد که خود دارای علایق خاصی بوده و یا به گروه سنی خاصی تعلق دارند. از جمله اینها می توان به سایتها و یا کانال های ورزشی، پزشکی، فن آوری، خدماتی  جوامع مجازی، مذهبی مسافرتی و . . . اشاره کرد. بنابراین بازاریابی و تبلیغات از طریق فضای رایگان و سراسری اینترنت به صاحبان کسب و کار این فرصت را می دهد که به مشتریانی دسترسی پیدا کنند که واقعاً خواهان خرید و استفاده از محصولات آنها می باشند.

 

۳نظارت آنلاین و لحظه به لحظه در تبلیغات اینترنتی

    در تبلیغات اینترنی مثل جاب اینفو،  شما این امکان را دارید که بصورت لحظه ایی از تعداد بازدید کنندگان و آمار مربوط به مقدار ارسال شده در تبلیغات پاپ و نوتیفکیشن خود با خبر شوید و در آخر یک گزارش از مقدار ارسال شده و میزان بازدید ها برای اطلاعات تبلیغی خود داشته باشید.

 

۴ – نهایی شدن خرید در زمانی کوتاه در تبلیغات اینترنتی

    یکی از مهمترین و اثر بخش ترین ویژگی های آنست که زمان نهایی شدن خرید بسیار اندک و کم می باشد. چرا که اغلب تبلیغات درج شده دارای لینک به یک وب سایت و یا کانال تلگرامی و حتی پیج اینستاگرام بوده که مشتریان می تواند با ورود  به آن اقدام به خرید محصول یا خدمات مورد نظر خود بکند که خود می تواند موجب افزایش قابل توجه فروش و سود منفعت یک واحد شود.

 

۵ – آموزنده بودن تبلیغات اینترنتی

    از نقطه نظر یک مصرف کننده، یکی از نکات مثبت این شیوه از تبلیغات این است که مصرف کننده می تواند به راحتی از جزئیات، ویژگی ها، عمر کالا، روش استفاده از آن و . . . به اطلاعاتی مفیدی در اندک زمانی دست پیدا کند.

 

۷ – مقرون به صرفه بودن تبلیغات اینترنتی

    با استفاده از دیگر رسانه ها، از قبیل تلویزیون , رادیو , روزنامه ویا مطالب چاپی، که غالبا گران و پر هرزینه هم هستند. شما نمی توانید با اطمینان اعلام کنید که مشتری که در حال دیدن , گوش کردن و یا خواندن تبلیغ مورد نظر شماست ، در چه رده سنی قرار دارد و آپا اصلاٌ به دیدن و دنبال کردن محصول و یا خدمات شما علاقه ایی دارد و یا خیر . اما از طریق تبلیغات نوتیفکیشن , و تبلیغات در وب سایت و یا کانال های تلگرامی می توانید تا حد زیادی تبلیغات خود را هدفمند کنید که یک مشتری و یا مخاطب بر اساس خواسته خود وارد یک وب سایت و یا کانال ویژه شما شده و آن تبلیغ را می بیند و به عبارتی بر روی آن کلیک می کند. بنابراین، با مقایسه از این نقطه نظر، هزینه ها بسیار کمتر از دیگر رسانه های می باشد.

 

۸ – کاربری آسان در فضای تبلیغات اینترنتی

تمامی انواع مختلف از کسب و کارها، و حتی آنهایی که تازه کسب و کار خود را راه اندازی کرده اندو شاید حتی قدرت خرید یا اجاره محل کسب هم ندارند ، تبلیغات در فضای اینترنت را آسان یافته و قادر به استفاده از آن می باشند. در دیگر رسانه ها صاحبان کسب و کار مجبور به استفاده از خدمات دیگر موسسات برای تهیه تبلیغات مناسب برای آنها و خرید یا اجاره فضای تبلیغاتی در این رسانه ها می باشند که این خود در اکثر اوقات مراحل  طولانی و زمان برو پرهزینه است , ولی در مقابل استفاده از اینترنت و تبلیغات در آن نقطه پایانی برای این دردسرها است.  وحتی یک کسب و کاری که تنها چند روز از عمر آن می گذرد از طریق عضویت در یک وب سایتی مانند جاب اینفو و یا یک کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی  می تواند محصولات و خدمات خود در معرض دید و فروش بگذارد .

 

۹ – سرعت دسترسی در تبلیغات اینترنتی

    برعکس شیوه های قدیمی تبلیغات امروزه شما می توانید به وسیله تبلیغات اینترنتی نوتیفکیشن , تبلیغات گسترده در کانالهای تلگرامی در زمان بسیار کوتاهی بعنوان مثال کمتر از یک روز محصولات و خدمات خود را در معرض دید صدها هزار نفر و حتی میلیون ها نفر قرار دهید و این بدلیل فراگیر شدن استفاده کنندگان از اینترنت و شبکه های مجازی میسر گردیده . با جرأت می توان گفت که امروزه، تبلیغات اینترنتی یکی از بهترین و موثرترین روشها در بازاریابی برای هر نوع کسب و کاری می باشد که با اقبال قابل توجهی نیز روبرو شده و طرفداران بسیاری برای خود دارد.

برای مثال می توانید بر روی لینک سامانه اطلاعات مشاغل جاب اینفو کلیک کنید و یک نمونه از روش هایی که می توان با آن تبلیغات ارزان و موثر و هدفمند را انجام دهید مشاهده کنید و همچنین به دوستان وآشنایانتان هم معرفی کنید. این سایت به شما کمک می کند تا  به راحتی در سراسر  پهنه اینترنت و در موتور جستجوی گوگل نیز براحتی نوشتن چند کلمه در دسترس همگان باشید.

دیده شوید = پیشرفت کنید

  • تبلیغات
  • تبلیغات اینترنتی
  • فروش بیشتر
  • مزایای تبلیغات
  • اهمیت تبلیغات مجازی
  • تبلیغات کسب کارها در اینترنت
  • اینستاگرام
  • تبلیغات موثر و هدفمند
  • تبلیغات ارزان قیمت
  • هزینه تبلیغات
  • بهترین روش تبلیغ در مشاغل
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ثبت می کند

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

سایر پست ها در گروه تبلیغات

اهمیت بازاریابی در کسب کار

اهمیت بازاریابی در کسب کار

10 دلیل مهم برای بازاریابی

مفاهیم مهم در رقابت و کسب کار شرکت های پیشگام

مفاهیم مهم در رقابت و کسب کار شرکت های پیشگام

رهبر بازار رقابت کیست؟ تفاوت شرکت پیشرو و پیشگام

راز های کلیدی و موثر در اینستاگرام

راز های کلیدی و موثر در اینستاگرام

اگر مشتاق داشتن یک پیج مهیج و پر بازدید در اینستاگرام هستید بخوانید

نقطه شروع و آغاز راه یک فریلنسر را بیاموزید

نقطه شروع و آغاز راه یک فریلنسر را بیاموزید

با دانستن این مراحل شما هم یک فریلنسر خواهید شد

مختصری درباره جیم ران (Jim Rohn)

مختصری درباره جیم ران (Jim Rohn)

جیم ران از آن دسته انسان های خودساخته است که برای داشتن انضباط در زندگی بسیار اهمیت قائل است

معایب و مشکلات تبلیغات در اینستاگرام که نمی دانید

معایب و مشکلات تبلیغات در اینستاگرام که نمی دانید

تبلیغات اینترنتی داری وسعت و عمق زیادی است اما فضای اینستاگرم با وجود محبوبیت زیاد، دارای مشکلات و ص [...]

شروع مشاغل خانگی و نقش تبلیغات در شکست یا موفقیت آن

شروع مشاغل خانگی و نقش تبلیغات در شکست یا موفقیت آن

در کسب و کارها و مشاغل خانگی، تبلیغات قلب تپنده فروش و موفقیت در کسب است

آشنایی با تبلیغات اینترنتی کامل و ارزان جاب اینفو

آشنایی با تبلیغات اینترنتی کامل و ارزان جاب اینفو

تبلیغات اینترنتی همان تبلیغات ارزان قیمتی است که امروزه کسب و کار تبلیغات سنتی و کاغذی را کساد کرده [...]

نقش تبلیغات دیجیتال در افزایش درامد

نقش تبلیغات دیجیتال در افزایش درامد

تبلیغات مشاغل در فضای اینترنت و آنلاین نقش مهمی در گسترش فضای کسب کار در شهر ها و کل کشور دارد وو دا [...]

بهترین شیوه برای افزایش فروش فروشندگان لوازم یدکی در ایران

بهترین شیوه برای افزایش فروش فروشندگان لوازم یدکی در ایران

بهترین استراتژی برای فروشگاه‌های لوازم یدکی خودرو در ایران برای نشان دادن خود در عرصه کسب و کار و جل [...]