آشنایی با تبلیغات اینترنتی کامل و ارزان جاب اینفو

آشنایی با تبلیغات اینترنتی کامل و ارزان جاب اینفو

تبلیغات اینترنتی همان تبلیغات ارزان قیمتی است که امروزه کسب و کار تبلیغات سنتی و کاغذی را کساد کرده است. همان تبلیغات جاه طلبی است که با بلندپروازی های بی حد و اندازه خود تمام مرزهای محدودیت را شکسته است و بقیه انواع تبلیغات را از رونق انداخته است. گویی رقبا دل خوشی از این شیوه مدرن بازاریابی

  • ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
  • تبلیغات
  • ۷۳۳

تبلیغات اینترنتی همان تبلیغات ارزان قیمتی است که امروزه کسب و کار تبلیغات سنتی و کاغذی را کساد کرده است. این همان تبلیغات جاه­طلبی است که با بلندپروازی­ های بی­حد و اندازه خود تمام مرزهای محدودیت را شکسته است و بقیه انواع تبلیغات را از رونق انداخته است. گویی رقبا دل خوشی از این شیوه مدرن بازاریابی  ندارند.

 

اهمیت استفاده از تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی به عنوان یک تبلیغات مدرن زاده عصر بزرگ و باشکوه تکنولوژی است که دنیای حقیقی را با دنیای مجازی در هم امیخته است. این در هم تنیدگی یکی از بهترین تبلیغات ارزان را در اختیار کسانی قرار میدهد که با تمام فقوا برای افزایش فروش و افزایش سود خالص خود میجنگند.

در این شیوه مدرن بازاریابی دیگر کسی نیاز ندارد کوچه به کوچه و محله به محله دنبال کسانی بگردد که کالای او را بخرند و یا با خدمات او آشنا شوند و در آخر با خود بیندیشد آیا او را به خاطر خواهند سپرد؟ آیا کارت ویزیت و یا تراکت او را نگه خواهند داشت؟ آیا رقیب نیز به انها مراجعه خواهد نمود؟ و ده­ها سوال و اندیشه دیگر. در این شیوه تبلیغات اینترنتی دیگر نیازی نیست به دنبال کسی بگردید که کاتالوگ های شما را برای دیگران توضیح دهد، بدون اینکه مطمئن باشد شخص به سخنان او گوش داده است یا نه؟

 

مزایای سفارش تبلیغات اینترنتی کامل

در یک تبلیغ فراگیر مبتنی بر استفاده از اینترنت بدون هزینه اضافی  برای چاپ تبلیغاتتان یا هزینه برای یافتن کسانی که برای شما بازاریابی کنند و یا بدون تقبل هزینه عظیمی برای تبلیغات رادیو و تلوزیونی شما درباره خود برای میلیون ها نفر در سراسر کشور و یا حتی دنیا به صورت شبانه ­روزی سخن خواهید گفت؛ نه خسته خواهید شد و نه ناامید. در تبلیغات اینترنتی کسانی که در پی یک محصول هستند با یک جست و جو شما را خواهند یافت، شما را خواهند دید و با فراخ بال و مشتاقانه از شما خواهند خواند. اگر قرا بود میلیونها بروشور چاپ کنید چه قدر هزینه لازم بود؟

اگر قرار بود بیلیبورد و استند نصب کنید چند عدد باید سفارش میدادید تا یک کشور شما را ببینند؟

به علت همین مزایا است که در ابتدای مبحث گفتیم رقبا تبلیغات اینترنتی دل خوشی از او ندارند. چگونه میتوان کاری را شروع کرد ولی به رونق کسب و کار خود اهمیت نداد؟  همه خواهند گفت اهمیت میدهند اما آیا کسی که به همان مشتریان کم خود که به صورت سنتی او را میشناسند کفایت میکند، میتواند مدعی شود به رونق کسب و کار خود اهمیت میدهد؟

واقعا وقتی به اهمیت تبلیغات و تاثیر آن در افزایش فروش خود توجه نمیکنید میتوانید ادعا کنید به توسعه و رونق کسب و کار خود اهمیت میدهید؟ باید باور کنیم  تبلیغات اینترنتی با این توانایی شگرفی که برای شکستن تمام مرزها و برداشتن محدودیت تبلیغات دارد همان غول  چراغ جادویی است که به ما وعده داده بودند؛ تبلیغاتی که نام و مکان و مشخصات شما و محصولتان را بی محابا برای تک تک خوانندگان فریاد میزند و اجازه نمیدهد هیچ ملاحظه­ای جلو رشد و پیشرفت شما را بگیرد.

اگر به اطراف خود نگاه کنید میبینید حتی کودکان مدرسه­ ای نیز در اینترنت دنبال وسایل مورد نیاز خود میگردند

 

سفارش تبلیغات کامل و ارزان در جاب اینفو

تبلیغات اینترنتی جاب اینفو با کاهش هزینه تبلیغات و رفع محدودیتهای تبلیغات سنتی به عنوان تبلیغات مدرن و ارزان عمل میکند؛ این یک ادعای توخالی نیست؛ تبلیغات سنتی به تعداد متکی بود و نیاز به نیروی کار زیاد را افزایش میداد؛ اما تبلیغات ارزان اینترنتی امروزه توانسته است در کنار شیوه­هایی از بازاریابی موفق کلامی مانند بازاریابی شبکه­ ای با کمترین هزینه بیشترین فروش را برای همه صنایع فراهم نماید. در این شیوه اینترنتی  که ما در سایت جاب اینفو برگزیدیم تمام مشخصات کالا و خدمات و عرضه کننده آن با ذکر تمامی روشهای ارتباطی در معرض دید خواننده قرار میگیرد تا دوشادوش بازاریابی شبکه ­ای که با کمک جادوی کلام و اهرم و تصاعد کار میکند یک تبلیغات کامل و بی­ نقص را ارائه دهد؛ تبلیغاتی که تمامی کمپانی هایی که روزی کوچک  و گمنام بودند با کمک آن در حال رشد و توسعه هستند.

 

نکات خوب و مهم درباره جاب اینفو که باید بدانید

جاب اینفو،  داری نماد اعتماد الکترونیک ، نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال ، نشان درگاه پرداخت امین زرین پال، اپلیکیشن کاربردی و کم حجم نیز می باشد.

 

با تبلیغات در جاب اینفو، شما برای خودتون و کسب و کارتون یک صفحه وبسایت خواهید داشت بدون داشتن هزینه برنامه نویسی و نگهداری وب سایت؛ که همه اطلاعات مفید شغلی مثل آدرس و نقشه موقعیت محل کسب، ساعات کاری، شماره های تماس، نام مدیریت و نام مجموعه صنفی، شعار تبلیغاتی، عکس و تصاویر دلخواه از خدمات یا محصولاتتان ، درج لینک، کلمات کلیدی و مرتبط با کسب شما،  توضیحات کامل و بدون محدودیت از حرفه و خدمات یا محصولات در آن قرار داده شده که در فضای بی حد مرز اینترنت قابل دسترسی همه همشهریان یا هم استانی ها و حتی در سطح کشور و دنیا با یک سرچ و جستجوی ساده در گوگل خواهید بود. یادتان باشد که گوگل اولین راهکار همه برای رفع نیازهایشان است. 

جاب اینفو یک تابلو و بیلبورد دیجیتالی با اطلاعات کامل و مفید است که هر کسی علاقمند می باشد آن را نه تنها در ورودی محل کسب خود، بلکه در هر جای شهر خود در معرض دید قراردهد تا بیشتر از رقبا دیده شود. و هر گروه یا صنفی می تواند از داشتن آن بهرمند شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی این لینک کلیک کنید

 

 

  • تبلیغات اینترنتی
  • تبلیغات ارزان
  • تبلیغات مدرن
  • بازاریابی شبکه ای
  • افزایش فروش
  • رونق کسب و کار
  • اهمیت تبلیغات
  • رونق کسب
  • رونق مشاغل
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ثبت می کند

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

سایر پست ها در گروه تبلیغات

اهمیت تبلیغات در کسب و کار برای رونق و سود بیشتر

اهمیت تبلیغات در کسب و کار برای رونق و سود بیشتر

محاسن تبلیغات اینترنتی در موفقیت شغلی

اهمیت بازاریابی در کسب کار

اهمیت بازاریابی در کسب کار

10 دلیل مهم برای بازاریابی

مفاهیم مهم در رقابت و کسب کار شرکت های پیشگام

مفاهیم مهم در رقابت و کسب کار شرکت های پیشگام

رهبر بازار رقابت کیست؟ تفاوت شرکت پیشرو و پیشگام

راز های کلیدی و موثر در اینستاگرام

راز های کلیدی و موثر در اینستاگرام

اگر مشتاق داشتن یک پیج مهیج و پر بازدید در اینستاگرام هستید بخوانید

نقطه شروع و آغاز راه یک فریلنسر را بیاموزید

نقطه شروع و آغاز راه یک فریلنسر را بیاموزید

با دانستن این مراحل شما هم یک فریلنسر خواهید شد

مختصری درباره جیم ران (Jim Rohn)

مختصری درباره جیم ران (Jim Rohn)

جیم ران از آن دسته انسان های خودساخته است که برای داشتن انضباط در زندگی بسیار اهمیت قائل است

معایب و مشکلات تبلیغات در اینستاگرام که نمی دانید

معایب و مشکلات تبلیغات در اینستاگرام که نمی دانید

تبلیغات اینترنتی داری وسعت و عمق زیادی است اما فضای اینستاگرم با وجود محبوبیت زیاد، دارای مشکلات و ص [...]

شروع مشاغل خانگی و نقش تبلیغات در شکست یا موفقیت آن

شروع مشاغل خانگی و نقش تبلیغات در شکست یا موفقیت آن

در کسب و کارها و مشاغل خانگی، تبلیغات قلب تپنده فروش و موفقیت در کسب است

نقش تبلیغات دیجیتال در افزایش درامد

نقش تبلیغات دیجیتال در افزایش درامد

تبلیغات مشاغل در فضای اینترنت و آنلاین نقش مهمی در گسترش فضای کسب کار در شهر ها و کل کشور دارد وو دا [...]

بهترین شیوه برای افزایش فروش فروشندگان لوازم یدکی در ایران

بهترین شیوه برای افزایش فروش فروشندگان لوازم یدکی در ایران

بهترین استراتژی برای فروشگاه‌های لوازم یدکی خودرو در ایران برای نشان دادن خود در عرصه کسب و کار و جل [...]