چای سبز میل کن و لاغر شو

چای سبز میل کن و لاغر شو

چای سبز می تواند با ۵ راه با چربی های شما بجنگد

  • ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
  • گل و گیاه و جانوران
  • ۱۱۷۲

کاهش وزن همیشه دغدغه افراد زیادی بوده که دارای اضافه وزن بوده اند. معمولا افرادی که علاقمند به کاهش وزن هستند، از روش های مانند رژیم غذایی، ورزش کردن و... بهره می برند که البته مفید است اما یه روش خوب و موثر دیگر که می توان از آن نام برد، نوشیدن چای سبز است. خیلی کثیری از کارشناسان تغذیه به دفعات، مزایای بسیار نوشیدن چای سبز را گوشزد کرده اند و در میان توصیه های مختلف جهت کاهش وزن، استفاده از دم کرده چای سبز را روزانه بین ۲ تا ۳ فنجان، مفید دانسته اند. چای سبز چگونه باعث از بین رفتن چربی می شود؟

 

۱) کاتچین‌ها و کافئین در چای سبز با چربی‌های بدن تقابل می کنند

چای سبز دارای نیروی جنگندگی زیادی است و حاوی مواد زیستی فعال از قبیل مواد کافئین و اپی‌گالوکتشین گالات (EGCG) است که بصورت جدی روی متابلیسم، سوختن چربی و کیفیت سطح انرژی موثر است.

 

۲) چای سبز در عمل تجزیه از خود سلول استفاده می کند

عناصر درون چای سبز باعث بالارفتن هورمون هایی چون نوراپی نفرین می گردد که علامتی را به همراه دارد. واین باعث تجزیه و خرد شدن سلول های چربی در بدن انسان می شود.

 

۳) همکاری چای سبز با بدن هنگام ورزش

به جرات می توان عنوان داشت که تقریباً تمامی مکمل های کاهش وزن، یکی از مواد تشکیل دهنده چای را دارد. این دلیل خاصی دارد. چراکه پژوهش های صورت گرفته در زمینه چای سبز گویای این مطلب است که چای سبز اثرات  تحرک بدنی را افزایش می دهد.

 

۴) چای سبز دشمن کالری 

بدن انسان مانند یک خودرو، نیازمند سوخت و مصرف انرژی است. به عبارتی کالری می سوزاند حتی اگر در حال استراحت و خواب باشید. نوشیدن چای سبز شدت سوزاندن کالری ها را افزایش می دهد و شما را در مسیر لاغری قرار می دهد.

 

۵) چای سبز دشمن چربی های مضر

چای سبز خیلی ملایم با تغییرات کوچک در پایین آمدن وزن رابطه دارد اما آنچه مهم است مدل و نوع چربی ها است که مورد هدف قرار می گیرد. پژوهش ها گویای این مطلب است که اثر میل نمودن چای سبز به صورت ویژه روی چربی های مضر و بد بوده که اطراف قسمت های بدن اجتماع کرده اند و بیماری های مختلفی را از جمله دیابت و بیماری های قلبی را باعث می شوند. آنچه که معمولا همه به دنبال آن هستند اثرات آنی و دفعی هست که با طبیعت ناسازگار است. استفاده از محصولات طبیعی و غیر شیمیایی معمولا اثرات ملایم و تدریجی دارند. همچنین جهت برخورداری کامل از مزایای چای سبز بهتر است در کنار نوشیدن آن، ورزش منظم و رژیم غذایی مناسب و هم‌چنین اصلاح سبک زندگی را در نظر داشته باشید.

 

مطالب مرتبط لطفا کلیک کنید

از بهار نارنج تا آرامش بانوان باردار

همه چیز درباره گیاه پیرومیا یا گیاه قاشقی

 

 

گروه مشاغل کشاورزی و باغبانی ( ابزار و ادوات کشاورزی - بذر کود و سموم دفع آفات - گلخانه گیاه و نهال - گل فروشی )

با سامانه جاب اینفو ( job info ) شغل خود را با هزینه کمتر از یک پیترا برای یک سال تبلیغ کنید

 خیلی ها دنبال شما می گردند!  

  • سایت مشاغل
  • ایران یلو پیج
  • یلوپیج
  • سامانه مشاغل
  • بانک مشاغل ایران
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ثبت می کند

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

سایر پست ها در گروه گل و گیاه و جانوران

همه چیز درباره گیاه پپرومیا یا گیاه قاشقی از انواع تا پرورش

همه چیز درباره گیاه پپرومیا یا گیاه قاشقی از انواع تا پرورش

آیا با گیاهان دارویی قاشقی یا Peperomia آشنایی دارید؟

از بهار نارنج تا آرامش بانوان باردار

از بهار نارنج تا آرامش بانوان باردار

بهار نارنج گیاهی با خاصیت ضد افسردگی و آرامش بخش دوران بارداری