بهترین مدل موی بانوان

بهترین مدل موی بانوان

چه مدل مویی به برای شما بهترین گزینه می باشد؟

  • ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
  • اجتماعی
  • ۱۱۹۲

مدل موی سر  مناسب برای فرم صورت

انتخاب مدل موها را نمی توان فقط و فقط بر اساس مد روز و یا سلیقه شخصی انتخاب کرد، چون نتیجه می تواند اصلا راضی کننده نباشد. اما اولین معیاری که برای انتخاب مدل مو باید در نظر بگیرید فرم صورت شماست. اگر از ظاهر تکراری موها و صورت خود خسته شده اید و به دنبال ایجاد یک تغییر هستید ، تغییر مدل و شیوه مو پیشنهاد ما به شماست، اما قبل از این که موها بلند خود را به دست یک آرایشگر احتمالا حرفه ای بسپارید باید بدانید مدل موی سر  مناسب برای فرم صورت شما چیست؟

 

چه مدل مویی به برای شما می تواند بهترین گزینه می باشد؟

 ابتدا باید متوجه شوید که حالت چهره شما در کدام دسته بندی قرار می گیرد، دایره، بیضی، مربعی، قلب شکل، مستطیل و یا لوزی شکل. برای تشخیص این کار باید رو به دوربین بایستید و از فردی بخواهید که از شما یک عکس بگیرد، هنگام گرفتن عکس زاویه نگیرید و لبخند هم نباید بزنید. خیلی جدی و محکم به دوربین خیره شوید و فکر کنید که یک عکس پرسنلی است، موهایتان را کنار بزنید تا صورت شما به شکل کامل و واضح ، مشخص باشد و  بعد به دوربین زل بزنید.

حالا عکس تهیه شده را مورد بررسی قرار دهید، با یک قلم فرضی دور تا دور صورتتان را یک خط بکشید و حالا به آن توجه کنید، خط دور صورتتان بیشتر به کدام یک از اشکالی که در بالا گفتیم شباهت دارد. آیا زاویه دارد و یا به صورت یک دایره کروی است. به گوشه های فک هایتان دقت کنید و خطوط را دنبال کنید تا فرم صورت خود را پیدا کنید. این مرحله بسیار اهمیت دارد چون تمام گفته های بعدی بر اساس آن ذکر می شود.

 

  • فرم موی زنانه مناسب صورت بیضی

به شما تبریک میگوییم، چون فرم چهره شما به گونه ای است که تقریبا تمام مدل های مو به شما می آید و از این بابت مشکل و محدودیتی ندارید، اما اگر می خواهید که بر زیبایی خود بیفزایید و ویژگی های مثبت چهره خود را برجسته کنید مدل های پیشنهادی ما را حتما امتحان کنید. هر فردی ویژگی های مثبت و منفی چهره اش را می داند، سعی کنید مدل مویی را انتخاب کنید که زیبایی را پررنگ تر نشان دهد. مثلا اگر لب های پر و برجسته یا اصطلاحا قنچه دارید، موهای تان را کنار بزنید تا دیده شوند و یا اگر چشمان درشت و خوش رنگی دارید با چتری های کوتاه می توایند نگاه ها را به سمت خودتان برگردانید. ، پیشنهاد ما به شما بر اساس قد مو گزینه های زیر هستند:

 

  • مدل موی زنانه مناسب صورت گرد

با انتخاب مدل موی مناسب شما باید تلاش کنید تا صورت تان بلندتر به نظر بیاید، برای رسیدن به این هدف سعی کنید بلندی مویتان هرگز از چانه تان کوتاه تر نباشد. مدل های چتری کوتاه و خرد شده برای این فرم صورت مناسب هستند البته به این نکته توجه داشته باشید که بلندی چتری تان باید بلندتر از چانه باشد تا جلوه اصلی اش را نشان دهد. همچنین موی فر یا امواجی که با اتوی مو فر شده اند و چتری های خیلی بلند نیز مناسب شما هستند. ترجیحا از مدل موهای کوتاه و پسرانه دوری کنید، چون گردی صورت تان را مشخص تر نشان می دهند. همچنین موهایتان را محکم از پشت نبندید، چون صورت تان را گردتر جلوه می دهد.  

 

  • مدل موی زنانه مناسب صورت مستطیل

در این فرم صورت، چانه و خط گونه، بسیار واضح و مشخص هستند و زاویه های تند دارند. باید مدل مویی را انتخاب کنید که صورت کوتاه‌تر و پهن‌تر جلوه کند بنابراین باید مو تا کناره‌های چانه بیاید، همچنین هرقدر بلندی مو کوتاه‌تر باشد بهتر است.  اگر شینیون می‌کنید از آرایشگرتان بخواهید از شینیون‌هایی استفاده کند که موها در کنار صورت قرار بگیرند. با توجه به بلندی موهایتان استایل های پیشنهادی ما به شما در تصویر مشخص هستند.

 

  • مدل موی مناسب زنانه صورت قلبی شکل

نشانه فرم صورت قلبی یا هفتی شکل داشتن چانه تیز است، به همین علت تلاش شما باید این باشد مدل مویی را انتخاب کنید که نگاه ها را به سمت گونه ها و چشم هایتان سوق دهد. باید کاری کنید که پهنای ناحیه پیشانی تان بیشتر به نظر بیاید و چانه و گونه کم عرض جلوه کنند و به همین دلیل برای صورت‌های مثلثی مدل‌های فر و حالت‌داری که قاب صورت را در بر بگیرد مناسب است. هرچه مدل موی انتخابی شما شلوغ تر و بهم ریخته تر باشد زاویه های صورت تان متعادل نشان داده میشود. می توانید از مدل های لایه ایی و خرد بهره بگیرید که موهایتان پر حجم تر به نظر بیاید. همچنین پیشنهاد دیگر ما به شما چتری بلند است که در دو طرف صورت بهم ریخته و پریشان باشد.

 

  • مدل موی مناسب زنانه صورت لوزی

چهره های لوزی شکل دارای گونه های پهن هستند که بوسیله چانه و پیشانی باریک میشوند و هدف شما باید این باشد که با استفاده از مدل مو چانه تان برجسته تر نشان داده شود. اگر به دنبال یک مدل موی ساده و بی آلایش هستید می توانید قد موهایتان را به صورت یکدست کوتاه کنید و اگر خواهان زیبایی بیشتر وچشم نوازی هستید در انتهای موهایتان با استفاده از فر کننده مو یا باب لیس امواج ایجاد کنید. علاوه بر آن مدل چتری کوتاه نیز بسیار به شما می آید، حتما آن را امتحان بکنید.

 

  • مدل موی مناسب صورت مربعی

چهره های مربعی دارای فک های پهن و زاویه دار، گونه ها و پیشانی پهن هستند. به همین علت شما باید تلاش کنید تا زاویه های تیز صورت تان کمتر به چشم بیایند. مدل مویی که گونه و لپ هایتان را میپوشاند پیشنهاد ما به شماست. برای شما قد بلند مو مناسب تر است و مدل های کوتاه خیلی برازنده تان نیست. چتری‌ کوتاه یا چند شاخه مو که روی صورت بیایند هم برای شما مناسب است. علاوه بر اینها مدل‌هایی که روی کف سر پف می‌کنند و برجسته می‌شوند هم برای شما مناسب است، این کار را باید با استفاده از پوش دادن مو و یا اسپری های حجیم کننده انجام دهید.به هیچ عنوان سراغ مدل موهای کوتاه نروید چون زاویه های صورت تان را مربعی تر و تیز نشان میدهد.

 

 

با سامانه جاب اینفو ( job info ) شغل خود را با هزینه کمتر از یک پیترا برای یک سال تبلیغ کنید

 خیلی ها دنبال شما می گردند!  دیده شوید

  • بهترین مدل موی بانوان
  • مدل موی مناسب صورت بیضی
  • مدل موی مناسب صورت گرد
  • مدل موی مناسب صورت مستطیل
  • صورت لوزی
  • صورت مربعی
  • با جاب اینفو ( job info )
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ثبت می کند

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

سایر پست ها در گروه اجتماعی

آمارهایی از میزان تحصیلات  زنان

آمارهایی از میزان تحصیلات زنان

سهم زنان در مقطع کارشناسی تا دکتری

رتبه جهانی دانشگاه های ایرانی

رتبه جهانی دانشگاه های ایرانی

رشته ها و دانشگاه‌های ایران در کجای رتبه‌بندی‌ تایمز هایر اجوکیشن قرار دارند؟

سونامی و تب مدرک‌گرایی در ایران

سونامی و تب مدرک‌گرایی در ایران

ایران بیشترین تعداد مراکز آموزش عالی در دنیا را نسبت به جمعیت خود دارد

چگونه باهوش تر شویم

چگونه باهوش تر شویم

با یک سری عادات روزانه در طی مدتی هوش خود را افزایش دهید.

زبان را در 33 روز فرا بگیرید

زبان را در ۳۳ روز فرا بگیرید

آموزش زبان با معلم یا بدون معلم، مسأله این است

پیش بینی طول عمر از روی شخصیت

پیش بینی طول عمر از روی شخصیت

طول عمر نوجوانان را می‌توان از روی شخصیت آنها پیش‌بینی کرد

تصادف با اتومبیل های چند صد میلیونی و راهکارها

تصادف با اتومبیل های چند صد میلیونی و راهکارها

همه چیز درباره قانون جدید تصادف با خودروهای لوکس

موش‌ها جوانتر از انسان ها

موش‌ها جوانتر از انسان ها

آیا روزه داری ادواری روند پیری را کند و روند لاغری را سریع‌تر می‌کند ؟

اگر میخواهید چشمان زیبا و جذاب داشته باشید بخوانید

اگر میخواهید چشمان زیبا و جذاب داشته باشید بخوانید

آموزش ساده چشمان جذاب داشته باشید

آیا نام شما هم در لیست اسامی و معانی محبوب پسرانه و مردانه است؟

آیا نام شما هم در لیست اسامی و معانی محبوب پسرانه و مردانه است؟

آیا محبوب ترین اسامی و نام مردان و پسران ایرانی و معنی هر کدام را می دانید؟