مبلغ سود سهام عدالت برای هر ایرانی

مبلغ سود سهام عدالت برای هر ایرانی

مشمولان سهام عدالت هم سال گذشته حدود ۸۰ هزار تومان سود سهام عدالت گرفته بودند.

  • ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
  • اقتصادی
  • ۷۳۰

تاریخ انتشار:۰۳ آذر ۱۳۹۷

در حالی توزیع سود سهام عدالت حدود ۶میلیون نفر از مشمولان کمیته امداد و بهزیستی به‌مبلغ ۱۷۵هزار تومان آغاز شده است که بقیه مشمولان سهام عدالت امسال حدود ۹۰هزار تومان سود سهام عدالت می‌گیرند.

به گزارش تسنیم، سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به آغاز پرداخت سود مشمولین سهام عدالت مربوط به عملکرد سال 1396 شرکت‌های سرمایه‌پذیر همزمان با ایام هفته وحدت اعلام کرد در این مرحله به مشمولان مددجوی کمیته امداد و بهزیستی 175هزار تومان سود پرداخت می‌شود.

این در حالی است که مشمولان مددجوی کمیته امداد و بهزیستی سال گذشته 150 هزار تومان سود سهام عدالت گرفته بودند که این رقم در سال جاری 16 درصد افزایش یافت.

دیگر مشمولان سهام عدالت هم سال گذشته حدود 80 هزار تومان سود سهام عدالت گرفته بودند که پیش‌بینی می‌شود این رقم در سال جاری به حدود 90 هزار تومان برسد.

جزئیات اطلاعیه سازمان خصوصی‌سازی

سازمان خصوصی‌سازی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در اجرای وظیفه ابلاغی به این سازمان از سوی شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 مبنی بر دریافت سود سهام عدالت از شرکت‌های سرمایه‌پذیر و واریز آن به حساب مشمولین، همچنین پیرو تأکید مقام محترم ریاست جمهوری و وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی مبنی بر پرداخت به‌موقع و سریع این مبالغ، پرداخت سود مشمولین سهام عدالت مربوط به عملکرد سال 1396 شرکت‌های سرمایه‌پذیر، از پنج‌شنبه (یکم آذرماه) همزمان با ایام هفته وحدت و ولادت پربرکت پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) آغاز می‌شود.

در این مرحله به مشمولانی که مددجوی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و یا تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور بوده و از تخفیف 50درصدی برخوردار شده‌اند مبلغ 175 هزار تومان سود سهام پرداخت می‌شود.

این مبلغ پرداختی در یک نوبت به حساب بانکی مشمولین که در سامانه سهام عدالت به‌نشانی WWW.samanese.ir اعلام نموده‌اند به‌طور یکجا و به حساب شخصی همان سهامدار واریز خواهد شد.

همچنین سود سهام سال 1395 آن دسته از مشمولین که شماره شبای بانکی معتبر خود را با تأخیر به این سازمان اعلام نموده‌اند و همچنین آن دسته از وراث قانونی مشمولان متوفی که ناشی از تقسیم سهام فوت‌شدگان مشمول، واجد شرایط دریافت سود شده‌اند و تقسیم سهام آنان از طریق دفاتر پیشخوان دولت قطعی شده نیز در این مرحله پرداخت می‌شود.

در خاتمه اعلام می‌دارد واریز سود سهام عدالت منحصراً به حساب بانکی همان سهامدار صورت می‌گیرد و مشمولین می‌بایستی کاملاً هوشیار باشند که این سازمان از طریق هیچ شخص یا واسطه و افرادی، از هیچ روشی از جمله تماس تلفنی یا ارسال پیامک یا سایر شیوه‌های ارتباطی تحت عناوین نیابت، نمایندگی یا کارگزاری با مشمولین ارتباط برقرار نمی‌نماید و این‌گونه ارتباطات دارای زمینه کلاهبرداری یا سودجویی بوده و مشمولین باید نسبت به این ارتباطات و تماس‌ها حساسیت و آگاهی داشته و از هر گونه در اختیار قرار دادن اطلاعات مالی و بانکی و هویتی خود جداً اجتناب نمایند و در خصوص سهام عدالت صرفاً به اطلاعیه و اخبار رسمی از طریق رسانه ملی و جراید و سامانه سهام عدالت توجه نمایند.

محمود بهمنی صبح شنبه سوم آذرماه با حضور در رادیو البرز با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های ترافیکی مهم حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان گفت: یکی از این پروژه‌ها قطار کرج-هشتگرد است که قرار شده تا آخر امسال راه‌اندازی و 250 هزار مسافر را جابجا کند.اتوبان چرمشهر هم که به نوعی کمربندی نظرآباد برای عبور کامیون‌های عبوری محسوب می‌شود قرار است در خرداد یا تیر سال آینده افتتاح شود تا این کامیون‌ها برای عبور از استان البرز نیازی به ورود به کرج نداشته باشند.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه به موضوع سهام عدالت اشاره کرد و گفت: سهام عدالت باید بازنگری و تکلیف آن مشخص شود، ما به این طرح ایراد داریم چون باعث شده بسیاری از کارخانجات ما دولتی باقی بماند و خصوصی‌سازی واقعی انجام نشود، سهام عدالت برای افراد جدید هم باید به کسانی که مستحق هستند برسد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص بحث سبد کالا هم خاطرنشان کرد: این موضوع در حال بررسی است با توجه به شرایط فعلی اقتصادی باید تخصیص داده شود. در مورد سه بسته حمایتی هم باید تاکنون یک مرحله آن انجام می‌شد.

بهمنی در ادامه به ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان البرز به خصوص حوزه ساوجبلاغ هم اشاره کرد و گفت: تخریب بعد از ساخت و ساز بدترین نوع برخورد است و علاوه بر آسیب به زمین کشاورزی و از دست رفتن منابع ملی، منظره بدی هم بر جا می‌گذارد، به همین دلیل ما به فرمانداری‌ها در خصوص پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز تأکید کرده‌ایم.

وی در مورد استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی هم گفت: این موضوع در کمیسیون شوراها تصویب شده و مجلس هم مورد تأیید قرار داده است، طرح طی هفته جاری یا هفته آینده در صحن علنی مطرح می‌شود و براساس آن انتخابات دیگر منطقه‌ای نیست و یک نماینده علاوه بر 20 درصد حداقل رأی در منطقه خود باید آرای سایر مناطق استان را هم داشته باشد.

بهمنی در پایان با اشاره به وضعیت اراضی کوثر ساوجبلاغ که پس از حدود 20 سال ملی اعلام شده و مالکانی را با مشکل مواجه کرده بود گفت: با حل شدن این موضوع، مشکل 12 هزار 200 مالک رفع گردید.

 

 

با سامانه جاب اینفو ( job info ) شغل خود را با هزینه کمتر از یک پیترا برای یک سال تبلیغ کنید

 خیلی ها دنبال شما می گردند!  دیده شوید

  • مبلغ سود سهام عدالت
  • سهام عدالت هر ایرانی
  • سهام عدالت کی پرداخت می شود
  • پول سهام عدالت
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ثبت می کند

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

سایر پست ها در گروه اقتصادی

پیش بینی قیمت دلار و طلا

پیش بینی قیمت دلار و طلا

سرنوشت ارز در پس تحریم های ثانویه

آخرین اخبار در مورد سوخت

آخرین اخبار در مورد سوخت

نظر مجلس و دولت درمورد قیمت سوخت

افزایش حقوق در سال آینده چقدر است ؟

افزایش حقوق در سال آینده چقدر است ؟

میزان افزایش حقوق و قیمت واقعی دلار

ارز دیجیتالی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

ارز دیجیتالی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

همه چیز درباره ارزهای دیجیتالی

قیمت مسکن در شهر تهران چقدر است؟

قیمت مسکن در شهر تهران چقدر است؟

یک متر منزل در تهران چقدر تمام می شود

بازار بورس یا سرمایه چیست ؟

بازار بورس یا سرمایه چیست ؟

بازار بورس و آشنایی با اصطلاحات رایج در آن

کاهش آمار پروازها بخاطر قیمت بلیط

کاهش آمار پروازها بخاطر قیمت بلیط

تعداد سفرهای هوایی تنها در مهرماه ۲۲ درصد کاهش داشته

سرانجام قیمت خودرو با کاهش قیمت دلار ارزان

سرانجام قیمت خودرو با کاهش قیمت دلار ارزان

بازار خودرو در این برهه از زمان برخلاف تمام بازارها حرکت می‌کند. در حالی که روز های گذشته قیمت دلا [...]

چگونگی سرمایه‌گذاری برای جوانان و بی تجربه ها

چگونگی سرمایه‌گذاری برای جوانان و بی تجربه ها

چگونه پولدار شویم

قیمت لحظه ای و آنلاین ارزهای دیجیتال به دلار و به ریال را اینجا بیابید

قیمت لحظه ای و آنلاین ارزهای دیجیتال به دلار و به ریال را اینجا بیابید

قیمت های بیت کوین و اتریوم به صورت لحظه ای هم اکنون چند ریال است؟