راز های کلیدی و موثر در اینستاگرام

راز های کلیدی و موثر در اینستاگرام

اگر مشتاق داشتن یک پیج مهیج و پر بازدید در اینستاگرام هستید بخوانید

  • ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
  • تبلیغات
  • ۱۴۲۶

۶ راهکار مهم و کلیدی رایگان برای افزایش فالوور اینستاگرام

کنجکاوی شدیدی برای همه ایجاد می شود که چرا پیج اینستاگرام یک شرکت یا شخص آنقدر که باید موفق نیست. و اینکه چگونه و چرا مانند پیج های اینستاگرامی بزرگ، رونق و موفقیت ندارد؟ راهکارهای پیج های موفق و بزرگ چیست که تا این اندازه به کمال رسیده اند و آنها چه می کنند و چگونه برای افزایش تعداد و عدد فالوورهای خود استفاده می‌کنند؟ چه مسیر هایی هست که شما از آن أگاهی لازمه ندارید؟ مجموعه جاب اینفو در این وبلاگ در نظر دارد شبهه و تردید شما را پاسخ دهد. پاسخ این سوال که چه ترفند های میتواند به صورت رایگان یا کم هزینه ای برای جذب فالوورهای واقعی و ایرانی وجود دارد.

 این مقاله قرار است پا به پا با شما در راستای ایجاد یک پیج اینستاگرام بی نظیر حرکت کند و به شما آموزش های لازمه و مفید را بدهد که با چه شیوه ای می‌توانید تعداد فالوورهای واقعی خود را بالا ببرید آن هم، ایرانی و فعال و همچنین فالوورهایی که پیج شما را دوست دارند و در آن فعالیت می‌کنند. پس اگر به دنبال یک آموزش درست و حسابی برای بالا بردن فالوورهای اینستاگرام خود هستید، با سامانه جاب اینفو ( سامانه اطلاعات مشاغل و مکان یابی جاب اینفو ) همراه باشید

ما قرار است ۶ مرحله بنیادی برای ایجاد یک پیج اینستاگرامی موفق و شکوفا را بیان کنیم.به عبارتی ۶ تکنیک و روش برای آنکه مطمئن شوید پیج اینستاگرام شما موفقیت بی‌نظیری خواهد داشت. با ما همراه باشید.

 

 

۱) برای خود یک نقشه راه تعریف کنید

افزایش فالور در اینستاگرام یک روند ملایم است و نه یکباره این را همان ابتدا بدانید. البته که روش‌هایی وجود دارند که شما یک‌شبه و در عرض یک ساعت حدود بیش از ۱۰۰هزار فالوور پیدا کنید؛ اما مطمئن باشید این تنها صرف هزینه است و فقط عددی در صفحه نقش میبندد و عملا سودی به پیج اینستاگرام شما مطاقا ندارد. روش اصولی هر فرایندی که اثر بخش باشد نیازمند گذاشت زمان و صرف تلاش و انرژی لازم دارد، اما آنچه که مهم است و کام شما را شیرین مینماید نتیجه‌ای صد در صدی و مطمئن به دنبال آن برایتان بوجود می آید.

  • برنامه ریزی و زمانبندی خود را بیان کنید

داشتن یک هدف شفاف مهم‌ترین بخشِ طراحی استراتژی خوب است. برای هدف به و آیندۀ کسب‌وکار (یا زمینه فعالیت‌تان) خود باندیشید. به این که به طور مثال “جایگاه دلخواه و دلچسب شما در یکسال آینده کجا قرار دارد؟ علاقه شما در مورد اینکه صفحه شما در بهترین شرایط وضعیتش چه تعدادی فالوور داشته باشد؟”، “ به چه اندازه است و تعامل آنها در صفحه شما به چه شکل باشد؟”، “وضعیت لایک ها و کامنت‌ها چگونه باشد؟”

چنانچه پاسخ این پرسش ها را بدانید نشان میدهد که خیلی عقب نیستید اما اگر از سوالات بالا هیچ رویا و ایده ای در تفکرتان ندارید، در اولین قدم خود یعنی بحث و مقوله هدفگذاری مشکل دارید، بنابراین در قدم نخست هدف خود را مشخص کنید و سپس استراتژی مناسب طراحی کنید. باید تلاشتان در جست‌وجوی کسانی باشد که به حدس میزنید به پیج شما علاقه‌مندند.

 

  • برنامه عملی (Plan of Action) داشته باشید.

  • چند نکته‌ایه در ادامه با هم به آن خواهیم پرداخت به شما می گوید که چگونه برنامه بریزید

     

  • تحلیل رقبا: یکی از فرایند های خاص و ویژه که به شما در طراحی یک پروسه عملی یاری می‌کند، بررسی و تحلیل دقیق پیج‌های رقبا است. شما می‌توانید ضعف ها و محاسن هر یک از آنها را برسی کنید، مثلاً اینکه کدام پیج‌ها فالوورهای بیشتری دارند؟ یا اینکه کدام پست‌ها بیشترین لایک و کامنت را دارند؟

  • هویت و نقاط قوت خودتان را هم شناسایی کنید: یکی دیگر از بدیهیات طراحی نقشه راه مناسب فکر و ایدۀ شما در مورد اعتبار خودتان است. قطعا شما یک فکر و ایده‌ای پشت کسب خود دارید.به عنوان مثال ( رسانۀ تجارت نوین این است “شفاف باشید، ) (متفاوت باشید) در حقیقت رسانه تجارت نوین یک هویت مشخص برای خودش تعیین کرده و این هویت به مهم‌ترین ارزش شرکت تبدیل شده است. مخاطبان نیز نوین را با همین هویت می شناسند.

 

اما چه راه‌ حل هایی به شما کمک می‌کند که هویتان و  اعتبار خود را به افراد القا کنید؟

 چنانچه تمام پست‌های شما در عین خاص بودن یک تم و ویژگی خاص داشته باشند صفحه اینستاگرام شما جذابیت تاثیر گذاری خواهد داشت. دارابودن یک نشان یا همان لوگو گویای این است که حرفه‌ای‌تر دیده  شوید شعار برند شما نشان خواهد داد که مصمم هستید، هدف دارید و آمده‌اید که بمانید. و در  انتها برای خودتان یک هشتگ ایجاد کنید؛ هشتگی که مخصوص خودتان و معرفی کننده کسب و کار شما باشد. این کار کمک می‌کند در ذهن مخاطبان خود باقی بمانید.

 

۲-  و دایم و به موقع مناسب پست بگذارید

 پست گذاری و آن هم به صورت روزانه موجب می‌شود شما در دید و نظر مخاطبتان بمانید. در حقیقت شما به مخاطبانتان می گویید که کسب و کار شما به قوت خود باقی است و شانس اینکه فالوورهای شما عکس العمل  نشان بدهند بیشتر می‌شود. علاوه بر این لایک و کامنت فالوورهای شما به فالوورهای فالووهای شما هم نشان داده خواهد شد و این شما هستید که بیشتر دیده شوید. دقیقا همان فرایند گلوز فرند در شبکه اجتماعی فیس بوک. البته شما می توانید در سامانه اطلاعات مشاغل جاب اینفو ( job info ) هم با صرف هزینه بسیار ناچیز و به اندازه فقط یک پیتزا شغل خود را  برای مدت یکسال ( ۳۶۵ روز ) ثبت کرده و دائم در فضای مجازی که کاربران بسیاری دارد بدرخشید و همه تخم مرغ های خودرا در یک سبد نگذارید. یادتان باشد این هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای فروش بیشتر است.

 

۳- از تصاویر و عکس های با کیفیت خوب استفاده کنید

برنامه اینستاگرام یک برنامه چشمی و کاملا بصری است. باید دقت کنید و دائمان از خود سوال کنید که چه چیز باعث می‌شود استفاده کنندگان اینستاگرام که مرتبا و سریع در حال بالا پایین کردن تصاویر اینستاگرامش است، برای عکس شما  وقت بگذارد و برایش متفاوت باشید ؟

 

۴- استفاده از  استوری در اینستاگرام یک راه ویژه است

روزانه، حدود ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون کاربر فعال  در پهنه اینترنت جهان از استوری اینستاگرام استفاده می‌کنند. با استفاده از  امکان استوری ،سخن و گفتمان شما قابلیت بیشتر دیده شدن دارد. چراکه استوری‌ها در برنامه اینستاگرام در قسمت بالایی فید کاربر به نمایش در می‌آیند و شانس دیده شدن آنها توسط فالوورها زیادتر است. اگر تنها  حدود ۱۰٪ از فالوورهای یک کاربر استوری خود را منتشر کنند، شما شانس بیشتری برای دیده شدن خواهید داشت.

 

۵- کپشن های پیج خود را حرفه ای بنویسید

کپشن خود را باید به شیوه ای درج کنید که پتانسیل توجه مخاطب را داشته باشد، همچنین خواندن آن آسان باشد و مخاطب را به تعامل بیشتر سوق دهد. همچنین برای اینکار ابتدا باید به محتوای پستتان نگاه کنید و مرتبط با آن بنویسید. شاید نیاز باشد با توجه به شرایط پست ها و استوری هایتان ، کپشن را هم بروز رسانی کنید.

 

۶- از قدرت هشتگ غافل نشوید

هشتگ می تواند یک عامل برای اینکه پست شما بیشتر دیده شود. اما هشتگ ها زمانی می‌تواند کمک کند که مرتبط با محتوایی که منتشر می‌کنید، استفاده شود. هشتگ های بی ربط یک نوع اسپم محسوب میگردد. درحالیکه یک هشتگ خوب ‌می‌تواند تا راه‌اندازی یک کمپین یا جنبش هم پیش برود.

این هم می تواند یک اشتباه محسوب شود که  اگر پستمان را پر از هشتگ کنیم نتیجه بهتری می‌گیریم. حتی اگر پستتان هشتگ‌های زیادی دارد، تعدادی از آنها را در کامنت‌ها قرار بدهید؛ 

مطالب مرتبط کلیک کنید

فکر می کنید زنان بیشتر عاشق گوشی آیفون هستند یا آقایان ؟

5 راه کار عملی برای کاهش خطر امواج موبایل و سرطان زایی آن

 

با سامانه جاب اینفو ( job info ) شغل خود را با هزینه کمتر از یک پیترا برای یک سال تبلیغ کنید

 خیلی ها دنبال شما می گردند!  دیده شوید

 

  • ۶ راهکار مهم و کلیدی رایگان برای افزایش فالوور اینستاگرام
  • راز های کلیدی در اینستاگرام
  • سامانه جاب اینفو
  • job info
  • فروش بیشتر
  • تبلیغات مجازی
  • شبکه های اجتماعی
  • کسب و کار
  • اطلاعات مشاغل
  • استوری
  • پست
  • پیج مهیج
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ثبت می کند

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

سایر پست ها در گروه تبلیغات

اهمیت تبلیغات در کسب و کار برای رونق و سود بیشتر

اهمیت تبلیغات در کسب و کار برای رونق و سود بیشتر

محاسن تبلیغات اینترنتی در موفقیت شغلی

اهمیت بازاریابی در کسب کار

اهمیت بازاریابی در کسب کار

10 دلیل مهم برای بازاریابی

مفاهیم مهم در رقابت و کسب کار شرکت های پیشگام

مفاهیم مهم در رقابت و کسب کار شرکت های پیشگام

رهبر بازار رقابت کیست؟ تفاوت شرکت پیشرو و پیشگام

نقطه شروع و آغاز راه یک فریلنسر را بیاموزید

نقطه شروع و آغاز راه یک فریلنسر را بیاموزید

با دانستن این مراحل شما هم یک فریلنسر خواهید شد

مختصری درباره جیم ران (Jim Rohn)

مختصری درباره جیم ران (Jim Rohn)

جیم ران از آن دسته انسان های خودساخته است که برای داشتن انضباط در زندگی بسیار اهمیت قائل است

معایب و مشکلات تبلیغات در اینستاگرام که نمی دانید

معایب و مشکلات تبلیغات در اینستاگرام که نمی دانید

تبلیغات اینترنتی داری وسعت و عمق زیادی است اما فضای اینستاگرم با وجود محبوبیت زیاد، دارای مشکلات و ص [...]

شروع مشاغل خانگی و نقش تبلیغات در شکست یا موفقیت آن

شروع مشاغل خانگی و نقش تبلیغات در شکست یا موفقیت آن

در کسب و کارها و مشاغل خانگی، تبلیغات قلب تپنده فروش و موفقیت در کسب است

آشنایی با تبلیغات اینترنتی کامل و ارزان جاب اینفو

آشنایی با تبلیغات اینترنتی کامل و ارزان جاب اینفو

تبلیغات اینترنتی همان تبلیغات ارزان قیمتی است که امروزه کسب و کار تبلیغات سنتی و کاغذی را کساد کرده [...]

نقش تبلیغات دیجیتال در افزایش درامد

نقش تبلیغات دیجیتال در افزایش درامد

تبلیغات مشاغل در فضای اینترنت و آنلاین نقش مهمی در گسترش فضای کسب کار در شهر ها و کل کشور دارد وو دا [...]

بهترین شیوه برای افزایش فروش فروشندگان لوازم یدکی در ایران

بهترین شیوه برای افزایش فروش فروشندگان لوازم یدکی در ایران

بهترین استراتژی برای فروشگاه‌های لوازم یدکی خودرو در ایران برای نشان دادن خود در عرصه کسب و کار و جل [...]